לעשות את הדבר הקשה (המטריד)

לפעמים יש לנו משהו מאוד חשוב לעשות, אבל קשה לנו לעשות אותו או שלא בא לנו לעשות אותו. 
הכוונה לשיחת טלפון שצריך לעשות, לסידור חשבונות שצריך לסדר וכד'.כלומר הכווה למשהו לא עצום, אבל משהו שמאוד קשה לנו לעשות אותו. 

העניין הוא שאם לא עושים את הדבר הזה אז הוא מלווה אותנו במשך כל היום ולוקח מאיתנו אנרגיות משאבי קשב: כל היום אנחנו מרגישים שאנחנו צריכים לעשות אותו, מתבאסים לעשות אותו, לא עושים דברים משמעותיים אחרים כי כאילו "צריך לעשות אותו" והוא הכי חשוב.
לעתים עוברים ימים ושבועות עם הדבר הזה שצריך לעשות. 

אם זה לא משהו מאוד קשה כדאי לשקול לעשות אותו בבוקר, או קרוב לבוקר.  אצל חלק מהאנשים יש בבוקר סוג מסויים של אנרגיות, אנרגיות של עשיה. את האנרגיות האלה אפשר לתעל לשיחת טלפון הזאת, לסידור החשבון המסויים. 

כתבתי בבוקר אבל הכוונה לכל זמן אחר שיש אנרגיות: יש אנשים שהזמן המלא אנרגיות שלהם הוא בצהרים או בערב. לאלה אני מציע לעשות את הדברים בצהרים או בערב. בזמן שלהם. 

לעתים זה נראה ביזבוז זמן להקדיש לדבר (שנראה ) שולי את זמן האנרגיות הכי טובות שלנו. אבל מצד שני מכיוון שזהו דבר שיכול ללוות אותנו ביום יום כל כך הרבה אז כדאי לעשותו. 

בנוסף, כדאי לזכור שאם אנחנו מצליחים לעשות משהו מהסוג הזה, אז זה לא רק שהמשא הכבד של מה לעשות יורד מאיתנו הרי שיותר מזה: יש לנו חווית הצלחה לעשות דברים שזה גם הרבה מאוד. 


לסיכום, כדאי לעשות את הדבר שמטריד אותנו, שקשה לנו בהקדם האפשרי ובזמן שיש לנו אנרגיות. בנוסף לעובדה שאנחנו מורידים מעצמנו משהו הרי שלחווית ההצלחה שעשינו משהו חשוב יכולה כולה ללוות אותנו בהמשך היום ולעזור לנו לעשות דברים נוספים.



לסיכום, כדאי למ